Mijn eerste reis - Reisverslagen van Yvonne Tromp - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Yvonne Tromp - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Heey allemaal!!

Voor mij gaat het grote Canada avontuur bijna beginnen en de laatste voorbereiding worden inmiddels getroffen, en niet te vergeten de vele afscheidsetentjes en borrels!! Op 21 augustus vertrek ik dan definitief voor een jaar naar Hamilton, om daar eerst 9 maanden stage te lopen en in juni en juli nog twee maanden te backpacken.Op 29 juli 2008 zal ik weer landen op Nederlandse bodem.

Vanaf mijn site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevingen in het verre Canada, maar ik hoop natuurlijk ook op de hoogte te worden gehouden van alle roddels vanuit Nederland!

Liefs, Yvon

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2008

Back home in Holland

25 Juli 2008

An amazing ride...over 4000KM by RV

05 Juli 2008

Meeting The Rockies, Vancouver and....the parents

24 Juni 2008

Churchill: a trip I will never forget

12 Juni 2008

Romantic Quebec City
Yvonne

Heey allemaal!! Voor mij gaat het grote Canada avontuur bijna beginnen en de laatste voorbereiding worden inmiddels getroffen, en niet te vergeten de vele afscheidsetentjes en borrels!! Op 21 augustus vertrek ik dan definitief voor een jaar naar Hamilton, om daar eerst 9 maanden stage te lopen en in juni en juli nog twee maanden te backpacken.Op 29 juli 2008 zal ik weer landen op Nederlandse bodem. Vanaf mijn site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevingen in het verre Canada, maar ik hoop natuurlijk ook op de hoogte te worden gehouden van alle roddels vanuit Nederland! Liefs, Yvon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 47088

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 29 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: